Blog arhiva

Yogalates je trening nižeg do srednjeg intenziteta koji spaja snagu i funkcionalnost pilatesa sa elastičnošću i temeljnošću joge. Kroz spajanje suprotnosti, spor ritam kretanja karakterističan za jogu dopunjuje se dinamikom i ritmom pilatesa. Joga daje snagu leđnim mišićima, dok pilates radi na stomačnim mišićima. Joga nam, kroz mnoge vežbe, jača prednju stranu nogu, dok pilates fokusira gluteuse i zadnju stranu. Rezultati su vidljivi kroz poboljšanje celokupnog nivoa življenja, i to zbog vežbi pažnje i koncentracije iz joge i vežbi oblikovanja koje nam obezbeđuje pilates. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Jačanje mišića, poboljšanje držanja, poboljšanje koncentracije, i pažnje uvećanje gipkosti. INTENZITET: Umeren do srednji UTROŠAK KALORIJA: 180 do 300

Program Zatezanje i mršavljenje kombinuje umerene kardio vežbe i vežbe snage, sa ciljem bržeg zatezanja i jačanja tela kao i redukcije telesnih masti. Namenjen je onima koji žele da naprave poslednji korak ka postizanju idealne figure. Sastoji se iz tri dela. Nakon standardnih vežbi zagrevanja sledi aerobni deo u kome se aktiviraju velike grupe mišića, ubrzava rad srca i disanje. Potom slede parterne vežbe za jačanje i definisanje mišića gornjeg pa donjeg dela tela, kao i blago povećavanje njihovog tonusa. Sam kraj treninga rezervisan je za lagano istezanje i opuštanje mišića. TRAJANJE: 55 min BENEFITI: zatezanje i jačanje mišića, sagorevanje masnih naslaga INTENZITET: srednji do jak UTROŠAK KALORIJA: oko 500

Tuber workout je trening u kojem, nakon zagrevanja, prelazimo na vežbe sa elastičnim trakama koje akcenat stavljaju na zatezanje mišića zadnjice i nogu. Zatim, koristeći tegove ili težinu sopstvenog tela, nastavljamo sa vežbama koje poboljšavaju snagu i funkcionalnost celog tela. Trening je u zoni aerobnog rada, te je pogodan za smanjenje potkožnog masnog tkiva. Uz to, poboljšava se i ravnoteža i tonus muskulature celog tela. TRAJANJE: 55 min BENEFITI: Poboljšanje snage, ravnoteže i tonusa celokupne muskulature, smanjenje potkožnog masnog tkiva, podizanje funckionalnih sposobnosti na viši nivo INTENZITET: umeren UTROŠAK KALORIJA: 300 do 500

Trening kreiran specijalno za tinejdžere, a u cilju razvijanja njihovih zdravih navika i kondicije. Tokom treninga primenjuju se vežbe za sagorevanje suvišnih masti, vežbe oblikovanja, korektivne vežbe za unapređenje držanja i, na kraju, vežbe istezanja. TRAJANJE 55 minuta BENEFITI Oblikovanje tela, sagorevanje suvišnih masti, unapređenje držanja, razvijanje ljubavi prema treninzima INTENZITET Umeren

Visoko intenzivni trening koji podrazumeva kombinaciju vežbi za oblikovanje nogu i glutealne regije. Tokom treninga se radi na razvoju snage i kondicije – izdržljivosti, što dovodi do velike potrošnje energije. Koriste se razni rekviziti, a najviše steper. TRAJANJE 55min BENEFITI Podizanje i zatezanje zadnjice i oblikovanje nogu i tela INTENZITET Srednji do visok UTROŠAK KALORIJA Oko 600

CXWORX je kratak i oštar program koji će vas odvesti ka novom nivou fitnesa, a ujedno ojačati i oblikovati vaše telo. Zasnovan je na najnovijim naučnim istraživanjima I kombinuje najbolje elemente personalnog i grupnog treninga Odlikuju ga fantastična koreografija i inspirativna muzika. Ovaj program akcenat stavlja na torzo i mišiće koji povezuju gornji i donji deo tela. Stoga je idealan za zatezanje stomaka i zadnjice, a takode podiže snagu na viši nivo i smanjuje mogućnost povreda. TRAJANJE: 30 minuta BENEFITI: Zatezanje i oblikovanje mišića trupa, poboljšanje snage, balansa i smanjenje mogućnosti povreda, suočavanje sa psihičkim i fizičkim izazovima INTENZITET: Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA: U proseku 230 kalorija

CXWORX je kratak i oštar program koji će vas odvesti ka novom nivou fitnesa, a ujedno ojačati i oblikovati vaše telo. Zasnovan je na najnovijim naučnim istraživanjima I kombinuje najbolje elemente personalnog i grupnog treninga Odlikuju ga fantastična koreografija i inspirativna muzika. Ovaj program akcenat stavlja na torzo i mišiće koji povezuju gornji i donji deo tela. Stoga je idealan za zatezanje stomaka i zadnjice, a takode podiže snagu na viši nivo i smanjuje mogućnost povreda. TRAJANJE: 30 minuta BENEFITI: Zatezanje i oblikovanje mišića trupa, poboljšanje snage, balansa i smanjenje mogućnosti povreda, suočavanje sa psihičkim i fizičkim izazovima INTENZITET: Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA: U proseku 230 kalorija

Intervalni trening koji donosi vidljive i brze rezultate. U toku treninga smenjuju se periodi intenzivne aktivnosti sa periodima umerenih vežbi za oblikovanje tela. Primenjuju se jednostavne a funkcionalne vežbe koje efikasno oblikuju kritične regije: zadnjicu, noge, leđa i stomak. Postepeno i neagresivno uvodi vežbače u što veće fizičke izazove, poštujući pojedinačne mogućnosti svakog vežbača. Neko ko tek počinje podjednako će uspešno trenirati sa grupom vežbača koja intenzivno trenira dugi niz godina. TRAJANJE 55 minuta BENEFITI Oblikovanje tela, zatezanje i jačanje mišića. Postepeno i progresivno uvećanje izdržljivosti i snage. Sagorevanje viška telesnih masnoća. INTENZITET Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA U proseku 560

Uzbudljiv program tokom kojeg se vežbe izvode na stacioniranom biciklu, u parteru i sa rekvizitima. Trening je zabavan, pun izazova , aktivira mentalne i fizičke potencijale. Preporučuje se svima – početnicima, mladima, starijim osobama i sportistima. TRAJANJE 55 minuta BENEFITI Poboljšanje kardiovaskularnog sistema, izdržljivost, mršavljenje i oblikovanje tela. UTROŠAK KALORIJA Do 500

Kružni trening sastoji se od nekoliko vežbi koje se rade u krug, jedna za drugom. Radi se bez pauza ili sa minimalnim pauzama, dok se ne zameni vežba. Svaka sledeća vežba (stanica) usmerena je na drugi deo tela. Trening razvija  kondiciju i snagu, a nakon treninga sledi istezanje koje unapređuje fleksibilnost. TRAJANJE 55 min BENEFITI Unapređenje pokretljivosti, snage i izdržljivosti INTENZITET Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA do 600

Istezanje je program koji je namenjen svim vežbačima, bez obzira na njihov uzrast ili fizičku spemnost. Kroz niz jednostavnih vežbi i pokreta otklanja se bol u mišićima, nastao kao posledica nepravilnog držanja, napetosti ili neke ranije povrede, i postiže se veća fleksibilost i pokretljivost. Može se praktikovati kao zagrevanje pre vežbanja ili za oporavak i opuštanje nakon vežbanja. TRAJANJE 55 minuta BENEFITI Omugućava pravilno držanje i kretanje, povećava fleksibilnost i mobilnost, smanjuje mogućnost povreda prilikom treninga opterećenja, redukuje stres i napetost. INTENZITET Nizak

CXWORX je kratak i oštar program koji će vas odvesti ka novom nivou fitnesa, a ujedno ojačati i oblikovati vaše telo. Zasnovan je na najnovijim naučnim istraživanjima I kombinuje najbolje elemente personalnog i grupnog treninga Odlikuju ga fantastična koreografija i inspirativna muzika. Ovaj program akcenat stavlja na torzo i mišiće koji povezuju gornji i donji deo tela. Stoga je idealan za zatezanje stomaka i zadnjice, a takode podiže snagu na viši nivo i smanjuje mogućnost povreda. TRAJANJE: 30 minuta BENEFITI: Zatezanje i oblikovanje mišića trupa, poboljšanje snage, balansa i smanjenje mogućnosti povreda, suočavanje sa psihičkim i fizičkim izazovima INTENZITET: Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA: U proseku 230 kalorija

Stomak-Box je trening usmeren pre svega na mišiće stomaka. Jedan deo treninga podrazumeva vežbe sačinjene od udaraca ka zamišljenom protivniku i rotacije, dok je drugi deo usmeren ka konkretnim vežbama za stomak. Spremite se za uzbudljivo, energično putovanje ka savršenim trbušnjacima.   TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Zatezanje i oblikovanje mišića stomaka, poboljšanje snage i izdržljivosti. INTENZITET: Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA: U proseku 500 kalorija        

Program sačinjen od kombinacije statičnih i dinamičnih vežbi umerenog intenziteta, koje uvećavaju snagu, oblikuju mišiće i jačaju izdržljivost. Poslednji deo treninga podrazumeva vežbe istezanja koje pospešuju gipkost i elastičnost mišića. Pogodan je za vežbače svih nivoa utreniranosti. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Uvećanje izdržljivosti i elastičnosti, uvećanje snage i poboljašnje tonusa mišića INTENZITET: Lagan do umeren UTROŠAK KALORIJA: 250 do 500

Program namenjen onima koji žele da se svom telu posvete u jutarnjim satima, i tako spremni i raspoloženi uplove u novi dan. Zateže mišiće, poboljšava formu i odlično utiče na raspoloženje, a zbog opcije podešavanja opterećenja pogodan je za vežbače svih nivoa utreniranosti. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Jačanje i oblikovanje mišića gluteusa i nogu, poboljšanje kondicije, podizanje raspoloženja, uvećanje snage i izdržljivosti INTENZITET: Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA: Do 400 kalorija

Trening koji uz pomoć raznovrsnih rekvizita i odgovarajućih vežbi poboljšava vaše zdravstveno stanje i pomaže vam da ostvarite svoje fitnes ciljeve. Pri vežbama se koristi snaga čitavog tela, tako da se telo prilikom treninga kreće bez ograničenja. Ovaj program pogodan je za vežbače svih nivoa utreniranosti. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Ubrzanje metabolizma, poboljšanje izdržljivosti, poboljšanje držanja tela, uvećanje fleksibilnosti i obima pokreta INTENZITET: Umeren do visok KALORIJE: 300 do 500