Blog arhiva

Ballet workout je program zasnovan na fitnes vežbama kroz elemente baleta. Ovaj trening usmeren je na pravilno držanje, gracioznost, gipkost, izdržljivost i oblikovanje tela po uzoru na baletske igrače. Program je namenjen osobama svih uzrasta, bili oni fizički aktivni ili ne, koji žele da se oprobaju u ovoj jedinstvenoj formi, kombinaciji umetnosti i fitnesa. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: oblikovanje vretenastih mišića, postizanje snage i kondicije, sticanje discipline, kao i razvijanje fleksibilnosti i gipkosti INTENZITET: srednji UTROŠAK KALORIJA: do 400

Visoko intenzivni trening koji podrazumeva kombinaciju vežbi za oblikovanje nogu i glutealne regije. Tokom treninga se radi na razvoju snage i kondicije – izdržljivosti, što dovodi do velike potrošnje energije. Koriste se razni rekviziti, a najviše steper. TRAJANJE:  55min BENEFITI:  podizanje i zatezanje zadnjice i oblikovanje nogu i tela INTENZITET:  srednji do visok UTROŠAK KALORIJA:  do 600

Kružni trening sastoji se od nekoliko vežbi koje se rade u krug, jedna za drugom. Radi se bez pauza ili sa minimalnim pauzama, dok se ne zameni vežba. Svaka sledeća vežba (stanica) usmerena je na drugi deo tela. Trening razvija  kondiciju i snagu, a nakon treninga sledi istezanje koje unapređuje fleksibilnost. TRAJANJE: 55 min BENEFITI: Unapređenje pokretljivosti, snage i izdržljivosti INTENZITET: umeren do visok UTROŠAK KALORIJA: do 600

Stomak-Box je trening usmeren pre svega na mišiće stomaka. Jedan deo treninga podrazumeva vežbe sačinjene od udaraca ka zamišljenom protivniku i rotacije, dok je drugi deo usmeren ka konkretnim vežbama za stomak. Spremite se za uzbudljivo, energično putovanje ka savršenim trbušnjacima. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Zatezanje i oblikovanje mišića stomaka, poboljšanje snage i izdržljivosti. INTENZITET: Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA: U proseku 500 kalorija

Trening koji uz pomoć raznovrsnih rekvizita i odgovarajućih vežbi poboljšava vaše zdravstveno stanje i pomaže vam da ostvarite svoje fitnes ciljeve. Pri vežbama se koristi snaga čitavog tela, tako da se telo prilikom treninga kreće bez ograničenja. Ovaj program pogodan je za vežbače svih nivoa utreniranosti. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Ubrzanje metabolizma, poboljšanje izdržljivosti, poboljšanje držanja tela, uvećanje fleksibilnosti i obima pokreta INTENZITET: Umeren do visok KALORIJE: 300 do 500

Trening koji podrazumeva vežbe za poboljšanje snage i elastičnosti. Utiče na poboljšanje koncentracije, ravnoteže i koriguje nepravilno držanje kičme, te poboljšava mobilnost kičmenog stuba i velikih zglobova – ramena i kukova. Zahvaljujući pilatesu stičemo gipkije i vizuelno izduženije telo, spremno za izvođenje različitih aktivnosti. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Jačanje mišića, poboljšanje držanja, poboljšanje koncentracije, uvećanje gipkosti INTENZITET: Umeren do visok UTROŠAK KALORIJA: Do 160

Trening koji se sastoji iz vežbi zagrevanja, aerobnih vežbi, vežbi snage i oblikovanja i vežbi istezanja. Usmeren je ka poboljšanju izgleda i fizičkog zdravlja, a pogodan je za vežbače različitih nivoa utreniranosti. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Smanjenje potkožnog masnog tkiva, oblikovanje mišića, razvoj motoričkih sposobnosti INTENZITET: Nizak do umeren UTROŠAK KALORIJA: 300 do 500

BODYPUMP™ je trening sa šipkom i tegovima koji oblikuje i jača telo. Ovo  je trening sa opterećenjem i stoga je idealan za sve one koji svom uobičajenom aerobnom treningu žele da dodaju i trening snage. BODYPUMP™ koristi efekat ponavljanja kako biste vam dobili izvajana ramena, definisane bicepse i tricepse, snažne i vitke noge, snažnu zadnjicu i stabilna leđa. Koreografija je specifična za svaku od oblasti tako da topite više masti, sagorevate kalorije i bivate snažniji bez prenaglašenog bildovanja mišića.To znači da dobijate izdužene mišiće i zategnutu, snažnu muskulaturu, i to za kratko vreme! TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: uvećanje snage i opšteg fitnes nivoa, oblikovanje mišića, uvećanje samopouzdanja INTENZITET: srednji do visok UTROŠAK KALORIJA: u proseku 560 kalorija

BODYATTACK™ je kardio trening inspirisan različitim sportovima. Ovo je visoko intenzivni trening koji kombinuje atletske vežbe sa vežbama snage i izdržljivosti. Sagoreva se veliki broj kalorija, zateže i oblikuje figura, a snagu, izdržljivost i brzinu podiže na viši nivo. Zbog svoje jednostavnosti i lako pamtljivih pokreta, kao i izraženih efekata, ovaj program prihvaćen je od strane najrazličitijih tipova vežbača. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: oblikovanje i zatezanje, intenzivno sagorevanje kalorija, poboljšanje rada srca i pluća, uvećanje izdržljivosti INTENZITET: srednji do visok UTROŠAK KALORIJA: u proseku 760 kalorija

BODYCOMBAT™ je moćni trening, inspirisan borilačkim veštinama poput karatea, tekvondoa, kik boksa i tai čija. Udaranjem, šutiranjem i izvođenjem kata prolazite kroz sjajan kardio trening i gubite mnoštvo kalorija. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: uvećanje snage i izdržljivosti, oblikovanje, izgrađivanje samopouzdanja INTENZITET: srednji do visok UTROŠAK KALORIJA: u proseku 740 kalorija

Aerobic mix je kombinacija hi-low programa, odnosno programa visokog i niskog intenziteta. U aerobnom delu časa ulazi se u zonu višeg (HI) inteziteta u kojoj se puls podiže na nivo u kojem se sagorevaju masti. Zatim se rade vežbe oblikovanja kod kojih je puls spusten na nivo u kojem kardiovaskularni sistem nije opterećen (LOW). Trening se izvodi u niskom do srednjem intezitetu sa jednostavnom koreografijom i vežbama oblikovanja, te je stoga primeren svima bez obzira na formu i godine. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: razvijanje aerobnih sposobnosti (kondicije), redukcija potkožnog masnog tkiva i oblikovanje tela INTENZITET: srednji UTROŠAK KALORIJA: 200-400

Program sačinjen od vežbi snage i oblikovanja fokusiranih na core mišiće (donji i gornji deo leđa i stomaka), kao i na oblikovanje gluteusa i nogu. Zbog sjajnih i brzih rezultata u području zadnjice i nogu, ovo je program omiljen kod dama. TRAJANJE: 55 minuta BENEFITI: Uvećanje kondicije, zatezanje i oblikovanje mišića zadnjice i stomaka INTENZITET: Umeren UTROŠAK KALORIJA: Do 350 kalorija