Zdravo svima!

Moje dobro jutro počinje u 5:30, šoljom čaja od đumbira ili limunadom, kako bi se organizam probudio i pročistio organizam ? Zatim sledi doručak , bez kojeg ne izlazim iz kuće.

Doručak mi je raznovrstan, a u njemu uvek kombinujem proteine i ugljene hidrate. Nekada je to omlet sa beskvasnim hlebom + salata, a nekad se odlučujem za voćni mix sa ovsenim pahuljicama.


Nezaobilazan deo mog dana je i kafa, koju pijem oko pola sata nakon doručka, pa je nosim u termosu.

Ne mogu da ne spomenem njeno veličanstvo – vodu 🙂  U toku dana popijem oko tri litre tečnosti, pa zato stalno nosim flaše i termose sa sobom. Uglavnom pijem limunadu, prolom vodu, đumbir, zeleni čaj.


Jedem na svaka tri do četiri sata, tako da posle doručka obavezno imam užinu. Uglavnom to bude neko voće, a danas sam pripremila jabuku sa cimetom.


Budući da vodim računa o ishrani, a posao je takav da sam celog dana van kuće, spremam hranu i nosim je sa sobom.

Ručak sam spremila dan ranije – u pitanju je musaka sa tikvicama i junetinom. Predivno izgleda dok se sprema, a ukus je takođe sjajan 🙂 Salata je uz to obavezna. proleće je, pa je  ima u izobilju i mogu da biram i kombinujem kako god želim.

 

Za užinu broj dva takoće biram voće, bademe ili voćni smuti koji pripremam sa smrznutim voćem i jogurtom.


Posle grupnih treninga na red stiže večera, koja uvek sadrži više proteina od ostalih obroka. Uglavnom su to jaja (belanca) sa salatom, ili riba sa salatom, ili belo meso sa salatom 🙂
Kao što vidite, moja je ishrana raznovrsna i pre i posle svega – isplanirana. Kada jednom uđete u štos sa pripremom obroka, uopšte nije komplikovano, naprotiv. I što je najbolje od svega, ne dolazite u iskušenje da posegnete za brzom hranom. :)Vidimo se na treninzima!

Zorana