Ove nedelje, kroz svoj kulinarski dan vodi vas naš instruktor, Danilo Dača Đorđević.

14996350_1785332901754766_1588787261_n

Ćao! Počinjemo, naravno, od doručka, oko 8 časova! S obzirom na to da ujutru treniram, doručak mi je dosta jak obrok. Doručkujem uglavnom jaja & omlet, i to sa suvim mesom, slaninicom ili sa nekim pečurkicama, kako bih imao dovoljno energije za trening.

15045743_1785332968421426_2147017594_n

 

Ponekad za doručak biram i pahuljice (ovsene, ražene, ječmene, sojine i pšenične) sa raznim semenjem (golica, lan, čija, suncokret) i mlekom (uzimam mleko bez laktoze jer mi smeta obično) ili čajem. Obavezno uz to pojedem i neko jaje.

Za prvu užinu obično jedem voće – bananu ili jabuku.

Budući da sam gurman i obožavam da jedem (od kako znam za sebe ☺️), obroke nikad ne preskačem. Najvažnija je ipak činjenica da je redovno konzumiranje obroka zdravo i za metabolizam i za mišiće. Zahvaljujući njima, telo se navikava da crpi energiju odande odakle treba, umesto da je skida sa naših mišića.

14997087_1785335168421206_1776761402_n

 

Ručam oko 14 ili 15 časova.

Najčešće ručam meso (OBAVEZNO!) uz prilog u vidu testenine, povrća ili žitarica. Nikad ne izostavljam salatu koja može biti u vidu svežeg povrća, ili mamine zimnice. 🙂

14971844_1785336145087775_1317537166_n

U zavisnosti od toga kad uhvatim slobodne trenutke, druga užina mi je oko 17 ili 18 časova.
Ako nemam vremena, užinam voće ili orašaste plodove. Ako imam vremena, pravim šejk ili sutlijaš sa medom i voćem.

 

Večera mi je uvek oko 23h, pošto tek tada stignem da jedem. Uvek večeram meso. Uvek. Okej, ponekad pojedem i parče ili dva pice, ali samo ponekad 😀  Uz meso jedem sir ili sirovo povrće, jer to najbrže mogu da spremim. Ponekad umesto toga pojedem nekoliko kuvanih jaja sa mladim sirom.

A hleb? Da, jedem hleb! 🙂 Jedem hleb od celog zrna ili beskvasni hleb. Sad ima brdo dobrih pekara koje imaju kvalitetne hlebove, tako da je lako pronaći hleb po meri. Za doručak uvek pojedem dve-tri kriške, za ručak ga jedem retko, dok za večeru uglavnom ne konzumiram hleb.

I za kraj, da rezimiramo: u kuhinji se oblikuju i grade mišići. Džabe je i milion treninga ako ne jedete kvalitetno i umereno. Naravno da je okej da ponekad sebi dozvolite slatkiš ili neku drugu grešnu namirnicu (i ja to radim :)) ali ne prečesto. Što se duže budete pridržavali zdrave i kvalitetne ishrane, manje će vaš organizam tražiti junk food, a i brže će takvu hranu izbacivati iz organizma onda kad je unese.

Dakle, jedite mudro i umereno, i vidimo se na sledećem treningu!

Danilo Đorđević.