Instruktorka i trener Violeta Stojanović čuvena je po čeličnoj volji i sjajnoj formi, a prethodnih meseci verovatno ste je primetili i na TV-u 🙂 Ove sedmice, Violeta odgovara na vaša pitanja koja se tiču treninga, ishrane i još ponečeg:

Milan:
Ćao, zanima me da li je istina da uveče ne treba jesti voće? Imam običaj da pojedem jabuku uveče, ali sam pročitao da bi to trebalo izbegavati. Kada je najbolje jesti voće?

Voće ima puno šećera, pa samim tim nije najbolji izbor za veče. Najbolje je jesti ga kao međuobrok, na prazan stomak (što znači bar 2 sata posle obroka), i to u periodu izmedju 16 i 18 časova.

Tijana:
Da li je moguće stanjiti „fudbalerske“ listove? Listovi su mi prilično jaki u odnosu na ostatak tela, i to ne izgleda nimalo ženstveno. Koje vežbe bi trebalo da izbegavam, a koje da praktikujem?

Ukoliko su listovi prirodno jaki, istina je da se ne mogu mnogo promeniti, ali svakako može pomoći umereno vežbanje u kombinaciji sa masažama, kako bi list postao lepo oblikovan. Ukoliko je možda u pitanju višak kilograma, skidanjem kilaže – stanjili bi se i listovi.

violeta-stojanovic

Maja:
Možeš li da mi preporučiš neki recept za čišćenje organizma? Godine i lud noćni život čine svoje, osećam da mi je potreban neki detoks, ali nisam sigurna šta bi bilo najbolje za mene.

Ooo, godine i lud noćni zivot 🙂 Ono što trenutno može da pomogne jesu velike količine vode i ceđenih sokova od voća i povrća. Ali, imaj u vidu da to nije trajno rešenje. Napravi balans. Dakle, budi umerena u svemu. Ukoliko budeš istrajna u tome, vremenom će ti to postati prirodno, a u tom slučaju – detoks poput vodenog ili voćnog dana jednom u dve nedeljne je sasvim dovoljan.

Goran:
Kako održavaš savršenu liniju i da li ponekad zgrešiš?

Hvala na komplimentu:) Od malih nogu sam u sportu, a trener i instruktor sam već 20 godina, – vežbam 6 puta nedeljno, hranim se zdravo i umereno, a pri tom uživam u svom poslu. Dakle, nekako je i očekivano da izgledam dobro 🙂 Kao što vidiš, odgovor je vrlo jednostavan – ne postoji tajna, sve je u radu na sebi i u odricanjima od onoga što škodi. Naravno da ponekad zgrešim – i ja sam samo čovek, iako me neki ne dozivljavaju tako ;). Ali, i u tome sam umerena, pa kada preteram, brzo se vratim u svoj ritam.

Siniša:
Ćao Violeta, moje pitanje nema baš mnogo veze s fitnesom. Dakle – da li imaš momka? I, kakav momak treba da bude da bi te zainteresovao?

Imam momka.

Tanja
Imam 29 godina, i oko 6-7 kg viška. Vežbam već 2 meseca, 4 puta nedeljno. Idem na pilates dva puta nedeljno, i dva puta nedeljno trčim. Izbacila sam kasnu večeru, i ne jedem slatko i ne pijem sokove. I i dalje, ne vidim neke rezultate, i to me dosta deprimira. Ne želim da odustanem, ali ne znam šta radim pogrešno? Hvala ti!

Na žalost, ne mogu da ti odgovorim na to pitanje preko poruke. Morala bih da vidim kako i koliko zaista vežbaš. Trebalo bi i preispitati tvoj unos i potrosnju kalorija u toku dana. Preporučujem ti da vodiš dnevnik ishrane (da pišeš SVE sto jedeš, svaku bombonu, kafu, vodu, sve), kao i vreme kada to konzumirš. Potom bi bilo dobro da se posavetuješ sa nekim trenerom u vezi sa ishranom i treninzima. U svakom slučaju, ne odustaj!!

violeta