Današnji gost rubrike Pitaj trenera je trener Nemanja Radojević. Šta je sve priupitan od strane naših članova, i šta je odgovorio, čitajte u nastavku 🙂

Maja:
Možeš li da mi daš predlog vežbi koje bih radila kod kuće, a kojima bih oblikovala zadnjicu i butine za najkraće moguće vreme?

Za svaki rezultat treba vremena, ali je važno ostati istrajan na tom planu. U kućnoj varijanti je zbog ograničenog prostora malo teže kombinovati vežbe, ali neke od jednostavnih ali efikasnih vezbi za jačanje mišića gluteusa i mišića butina jesu iskoraci i čučnjevi. Možeš ih izvoditi bilo gde, pa i u ograničenom prostoru. Obrati pažnju na tehniku izvođenja, kako slučajno ne bi došlo do povrede.

Igor:
Koliko puta nedeljno bi trebalo dolaziti na CX WORX za najbolje rezultate, i sa kojim treninzima ga kombinovati?

CX WORX je trening snage i zato ga treba kombinovati sa kardio treninzima – pri čemu treba prvo raditi trening snage, a nakon toga kardio trening. Odlicno se kombinuje sa treninzima kao što je Body Attack ili Body Step. Što se zastupljenosti tiče – preporučljivo je konzumirati oko 3 treninga CX nedeljno.

10568011_10152648157433674_2138971655_n

Goran:
Da li daješ prednost jutarnjim ili večernjim treninzima?

Svakako da je telo odmornije i spremnije za rad posle noćnog odmora, ali zbog načina života i obaveza, večernji treninzi su zastupljeniji. Prednost dajem jutarnjim treninzima, ali ne treba zaboraviti činjenicu da je najveći broj svetskih rekorda oboren u periodu od 17 do 19 časova 🙂

Jelena:
Kako da se oslobodim spojlera? Sasvim sam korigovala ishranu, ne jedem masno, ne jedem slatko, i vežbam 4 puta nedeljno (2x bodypump, bodyattack I cxworx) ali i dalje nisam zadovoljna stomakom.

Procenat masti u organizmu se nepreporcijalno smanjuje, I upravo zato se dešava da sa pojedinih delova tela masne naslage nestaju brže, a sa nekih sporije. Savetujem ti da se ne opterećuješ toliko time. Nastavi da vežbaš, budi istrajna, vodi računa o ishrani i videćeš – spojleri će izgubiti bitku.

Ivana:
Šta preporučuješ kao večeru za one koji žele da dovedu liniju u red?

Večera je obrok koji ne treba izbacivati, kao što mnogi misle. Ali, važno je da je konzumiramo najkasnije dva sata pre spavanja. Najbolje je konzumitrati namirnice koje su bogate proteinima (riba, belo meso…), ali u umerenim količinama (bez prejedanja!) Takođe, preporučio bih salate od povrca, one su dobar i lagan obrok koji će obezbediti miran san i dati mogućnost oporavka organizma tokom noći.

Aleksandra:
Šta misliš o trendu koji uporno traje kod devojaka, a koji podrazumeva rupu između nogu i tanušne ruke?

Trendovi se menjaju, tako da se nadam da će polako i taj trend nestati. Pre svega, zato što takav izgled ne čini dobro osobi koja tako izgleda. Umerenost je vrlina, a procenat masti u organizmu, ukoliko je u normalnim granicama, jeste preduslov za dobro zdravlje i normalno funkcionisanje celog organizma. Devojkama zaista savetujem da izbegavaju ovaj trend. Nisam siguran zašto to rade, ali ako ima veze sa muškarcima, odgovorno tvrdim da momci svakako vole devojke koje vode računa o svom telu, ali tako da to izgleda zdravo ☺ Nemojte se izgladnjivati, i nemojte se toliko opterećivati. Vežbajte, izbegavajte fast fud i slično, i bićete sjajne 🙂