Kao i svakog četvrtka, na vaša raznovrsna pitanja odgovara jedan od naših instruktora. Danas je to Milan Tovčević, LesMills instruktor I personalni trener.

Sanja R:
Da li više voliš da radiš kao instruktor grupnih programa, ili kao personalni trner? I koje su prednosti jednog, a koje drugog rada?

Hmmm… teško pitanje. Volim i grupne i personalne, ali nekako sam sebe najvise pronašao u grupnim časovima. Tu gomilu pozitivne energije treba osetiti i doživeti… S druge strane. sa preciznim vođenjem funkcionalnog treninga, personalni čas je pravo zadovoljstvo.

Goran Č:
Kako ti uspeva da uvek budeš tako nasmejan i raspoložen? Verovatno i ti nekad imaš žute minute, a na tebi se to nikad ne primeti.

Mislim da su za to delom zaslužni geni, a delom pozitivni ljudi i energija koja me okružuje. Naravno da postoje i žute minute, ali se trudim da ih kontrolisem koliko mogu. Fitnes i dragi ljudi mi u tom trenutku pomažu da to prebrodim 🙂

Dejan M:
Koliko moraš da paziš na ishranu, da bi ostao u formi?

Uglavnom pazim na ishranu, tako da ponekad mogu da dam sebi oduška. Gledam da pravilno unosim ugljene hidrate, masti i naravno proteine, kako bih bio siguran da su potrebe tela zadovoljene. Često se tu provuče nešto što ne sme, ali… Ljudi smo 

Tamara N:
Da li je u današnje vreme teško kombinovati porodicu i posao? Odnosno, da li je moguće biti uspešan roditelj i uspešan u poslu kojim se baviš?

Naravno da je teško. Pokušavam da se odmaram koliko je to moguće, tako da funkcionišem kako znam i umem, ali ne žalim se. Možete biti uspesni i imati porodicu – teško je, ali lepo 🙂

Lela T:
Mučim muku sa ishranom, mnogo volim da jedem testo, i čak i kad rešim da se odreknem, jedva izdržim 3 dana. Trudim se da vežbam 3 puta nedeljno, ali uvek nekako imam 5-6 kilograma viška. Imaš li neki savet za mene? 🙂 Znam da si trener, a ne nutricionista, ali ipak verovatno znaš dosta o ishrani.

Pokušaj za početak da izbaciš proizvode od testa, pogotovo lisnato testo koje je vrlo nezdravo. Znam da nije lako, ali probaj da jednostavno presečeš. Ubaci ugljene hidrate iz zdravijih izvora – povrće,pirinač,ovas,… Orah,bademi. Ima dosta stvarno lepih stvari. Treniraj uz dobro osmišljen plan,pojačanim intenzitetom, sa minimum tri treninga nedeljno. Rezultati bi trebalo da vidiš prilično brzo, i veruj mi da će ti nakon toga biti sve lakše I lakše da ignorišeš testo 

Vesna S:
Možeš li da mi preporučiš kombinaciju grupnih programa, koja će mi pomoći da dođem do željenih rezultata. Vosoka sam 162, imam 60 kg. Mogu da vežbam 3 do 4 puta nedeljno. Volela bih da smršam i da se oblikujem, ali nipošto da se raskrupnjam 🙂 Hvala!

Moja omiljena,a koliko mogu da vidim i omiljena kombinacija mnogih ljudi, je kombinacija dva Less Mills grupna treninga. To su BODY PUMP i BODY ATTACK (ili umesto BA neki drugi intenzivni kardio čas koji će sagorevati masne naslage i očuvati zdravo “srećno”srce). BodyPump zadužen je za definisanje i oblikovanje celog tela. Ta dva programa su definitivno sjajna kombinacija, jer je veoma važno kombinovati treninge snage sa kardio treninzima Po proračunu odnosa visine i težine,u blagom si višku koji se brzo skida. Hvala tebi, pozdrav 🙂

Milan-T2-web