Današnja gošća rubrike PITAJ TRENERA je Jelena Ivanović. Evo njenih predloga za vaše letnje fitnes nedoumice:

Sanja:
Ćao Jelena, možeš li da mi preporučiš neke vežbe za čvrste grudi? Odnosno, da grudi ostanu čvrste 🙂 Poz, Sanja.

Draga Sanja, postoji dosta vežbi za grudi, koje ti možemo pokazati kada dođeš na trening ili koje možeš pronaći na Internetu ukoliko ne treniraš u klubu. Odaberi vežbe koje ti prijaju, i ono što je NAJVAŽNIJE – redovno vežbaj, bez preskakanja. U tome je ključ čvrstine 🙂
P.S. Obrati pažnju i na izbor brushaltera koji koristiš prilikom vežbanja, važno je da bude sportski, kvalitetan i pažljivo odabran.

Tamara:
Ćao, sa kojim treninzima bi trebalo da kombinujem pilates, za postizanje najboljih rezultata u smislu forme i izgleda?

Ćao, pilates možeš kombinovati sa različitim treninzima koji ti prijaju, ali moja preporuka je da to budu kardio treninzi. Jer, sam pilates ti omogućuje snagu, pravilno držanje i gipkost. Dakle, trebalo bi ga dopuniti nekim živahnim kardio treningom, u cilju postizanja najboljih rezultata.

Minja:
Da li si zagovornik izbegavanja večere, odnosno, da li smatraš da ne bi trebalo jesti nakon 19 časova?

To veoma zavisi od toga kako smo rasporedili prethodne obroke, i uopšte, od načina na koji raspoređujemo dnevne obaveze, kao o kad odlazimo na spavanje. Ako “doručkuješ” u 12, a na spavanje ideš u 1 nakon ponoći, teško će poslednji obrok moći da ti bude u 18 časova. U svakom slučaju, najvažnije je da večera ne bude suviše kasno, i da bude lagana.

JELENA IVANOVIĆ

Jelena:

Izvini ako je glupo ili smešno pitanje – imam dosta jake listove, i svi mi kažu da je nemoguće stanjiti ih vežbanjem. Moram priznati da ne treniram, ali volela bih, samo ne bih želela da postanem još mišićavija u tom, niti u bilo kom drugom delu tela. Samo bih volela da se istanjim i izdužim malo 🙂

Za početak – joga i(li) pilates! Jednostavno i jasno. Pre svega zbog toga što tek počinješ sa vežbanjem, a drugo, zato što prilikom ovih treninga definitivno nema šanse da postaneš mišićavija u tom smislu koji ne želiš.

Mario:
Kako održavaš vitku liniju, i da li imaš neke poroke?

Kada vežbanje postane posao, onda prestaneš da na onaj uobičajeni način razmišljaš o održavanju vitke linije, jer ti silni treninzi dopuštaju i pokoji porok 🙂 Imam poroke, ali se trudim da ih držim pod kontrolom, odnosno, da im ne dam da se razmašu 🙂

Igor:
Kako da skinem salo sa stomaka, u što kraćem roku? 🙁

Uh. Moj najkonkretniji i najneuvijeniji savet bio bi – probuši kašiku 🙂 Šalu na stranu – ali ako te to nervira, onda zaista koriguj ishranu, koliko god ti u početku bilo teško. Izbaci testo, slatkiše i gazirano. To je žrtva koju vredi podneti 🙂 I obavezno, obavezno redovno vežbaj, jer samo kombinovanjem redovnog vežbanja i pravilne ishrane postići ćeš rezultate koji će da traju.