Danas vam tajne svoje kuhinje otkriva naša instruktorka Anka. Uživajte!

Ćao, drugari ?

Moj radni dan svakog jutra pocinje u 6:00. Jutarnja navika koju toplo preporučujem, a koje se i sama pridržavam je  velika čaša vode sa pola ili celim limunom. To je odlična baza za želudac i savršen napitak za jutarnje razbuđivanje.

Nakon toga sledi obavezni doručak. Ako želite pravilan rad želuca i ubrzan metabolizam, nikako ne smete preskakati doručak. Ja najčešće doručkujem ovsene pahuljice u kombinaciji sa namirnicama koje trenutno imam. Danas je to kombinacija koju vidite gore.

Vikendom je doručak drugačiji – imam više vremena pa mogu sebe da nagradim jajima i slaninicom. 😀
Ako vam je dosadno da stalno spremate omlet, imam jedan jako brz i lak predlog za jaja sa slaninom. Evo recepta:

Obložite kalup za mafine slaninicom pančetom po ivici kalupa.
Razbijte jaje u sredinu i malo posolite.
Pecite u zagrejanoj rerni 13-15min. Ne samo što je ovakav doručak ukusan, nego je i lep na oko 🙂

Većina nas je zaposlena i tu nastaje problem. Zbog manjka vremena i puno posla, često biramo sendvič ili neku brzu glupost kojom ćemo zataškati glad. Probajte da pobedite tu lošu naviku. Neka vam ručak bude adekvatan obrok koji će se sastojati od korisnih namirnica. Ja sam danas ručala moju omiljenu ribu, skušu. Generalno, riba nikada ne može biti pogresan izbor 🙂

Naravno, između glavnih obroka bilo bi dobro konzumirati užine. Moram priznati da nisam redovna u tome. Danas mi se jelo nešto slatko, pa sam pojela kašičicu/dve ovog slatkiš. Preporučujem, mada posledice mogu biti kritične, naročito za momke 🙂

Posle dobrih treninga i zadovoljnih osmeha, put do kuce ume da traje kao večnost, a glad je obično prevelika. Ipak, biram da ne jedem bilo šta za večeru. Nemojte ni vi.

Napravite kombinaciju bez hleba i nepotrebnih ugljenih hidrata, i za 2 nedelje ćete se osećati mnogo bolje. Moja današnja večera su pljeskavice koje se spreme i ispeku za 45 min + pire od karfiola.

Na kraju, želim da napomenem nešo važno: rezultati koje očekujete trenirajući svaki dan naporno i predano, nikada nece doći ukoliko preskačete obroke i izgladnjujete se, jedete brze šećere i ne pijete dovoljno vode.

Zato jedite mudro, budite zdravi i vidimo se u sali ?