Postoji li iko ko ne voli pizzu i palačinke? Verujemo da ne. Ipak, činjenica je da se većina, težeći zdravim navikama i zdravom životu, uglavnom suzdržava od ovih poslastica. Ali, naš personalni trener, Strahinja, ima rešenje za uživanje bez griže savesti! (Naravno, i u ovom slučaju podrazumeva se da ipak ne preterujete sa uživanjem :))

 

Strahinja nam je predstavio čak dva recepta – jedan za glavno jelo, a drugi za dezert.   Mi vam danas vam otkrivamo recept za pizzu sa zdravim testom, a naredne nedelje vas očekuju proteinske palačinke. Pa, da počnemo!

 

Sastojci za testo:

50g lanenog brašna
3 kašike ella sira
3 jaja
malo soli
malo praška za pecivo
vode po potrebi

Sve sastojke izmiksajte dok se ne sjedine. Zatim smesu razmažite/razvucite u tepsiji, i stavite u zagrejanu rernu.


Pecite 20ak minuta na 180 stepeni.

Nakon 20ak minuta prekidamo pečenje,jer vreme je za filovanje! Ja sam u ovom slučaju stavio Tomatino paradajz,  zatim dodajete pršutu, pileće grudi ili nešto drugo što volite. Potom slede pečurke i rendana mozzarella. Kada ste završili folovanje, vratite tepsiju u rernu i pecite još 15ak minuta.

I to je to – pizza je spremna za konzumaciju! Uživajte!