Dragi moji, danas se bavimo jednim od veoma čestih pitanja –  kako zategnuti i podići zadnjicu?   Ovo je pitanje koje ćete čuti od skoro svake pripadnice lepšeg pola, bez obzira na godine.



Svi bismo voleli čvrstu i oblikovanu zadnjicu, naročito u letnjem periodu i sezoni bikinija. Ako može – bez mnogo truda i preko noći.

E pa, ne može.

Ipak je potrebno malo odricanja i mnogo upornosti. Ali, vredi. 🙂

 

Bilo da trenirate sami ili ste član nekog fitnes centra, potrebne su vam određene smernice koje će vam pomoći da svoju guzu dovedete do savršenstva.
Spremne da ponesete breme dobrog gluteusa? Da? Okej, krećemo.

 

1. Dođite na program Gluteus/Abdos u Sportsku Akademiju Kočovic.:D Šalu na stranu, jedna  od osnovnih stvari za obikovanje guze je trening, odnosno skup vežbi niskog i visokog intenziteta koje uključuju zadnjicu i noge. Iz mog iskustva u ovoj oblasti, najbolji efekti se dobijaju kombinacijom vežbi snage (čučanj i razne vrste iskoraka), aerobnih vežbi (trčanje, brzi hod ili vožnja rolera) i raznih vežbica iz partera sa većim brojem ponavljanja.

 

 

2. Zašto mi je gluteus isti, a treniram svakog dana? Ovo je često pitanje iz svakodnevnice. Odgovor se krije u ishrani. Nemojte gladovati, jedite više puta dnevno, ali korisne namirnice.

 

Korigujte ishranu, unosite više proteina (jaja, meso, pečurke) i vlakana (povrće) a izbacite šećere (sokovi, slatkiši, fastfood). Time ćete smanjiti pojavu celulita, a istovremeno pravilno hraniti mišić koji tako dobija na volumenu.

 

 

3. Pokušajte da se, i van treninga, što više krećete. Većina nas koristi „pametne“ telefone sa pedometrom – probajte da ostvarite cilj od 10.000 koraka svakodnevno.

 

 

4. Jedna od definitivno najkorisnijih vežbi za oblikovanje zadnjice je pešačenje uz stepenice. Drage dame, zaboravite na lift, dajte šansu stepenicama i za par meseci bićete oduševljene rezultatima…

 

 

5. Budite uporne i istrajne, ne nalazite izgovore i verujte u svoj trud.

Srećno!

Anka Govorčinović, instruktor grupnih programa u Sportskoj Akademiji Kočović