Kako ne odustati od treninga?

Postavljen 17.11.2019.

Poznata priča: Nova jesen, novi počeci, zato i ti od septembra trening svrstavaš u svoj dnevni raspored, u nameri da stekneš i zadržiš zdrave navike. Nakon par nedelja ili meseci, početna euforija je skoro sasvim nestala, hladno vreme služi kao izgovor za izležavanje na kauču i preterano uživanje u hrani, a ti osećaš krivicu što ni ovog puta nisi istrajao. Evo nekoliko saveta koji ti mogu pomoći da ovoga puta, ipak, istraješ. 🙂

Kako ne odustati od treninga

 

1. Treniraj ono što voliš

Verovali ili ne, ali za svakoga na ovom svetu postoji trening koji je baš za njega. Ne znaš koji bi to trening mogao biti? Isprobaj sve i pronađi svoju fitnes ljubav! Za slučaj da ne znaš – uplatom članarine za grupne fitnes programe u nekom od centara Sportske Akademije Kočović, stičeš mogućnost kombinacije svih treninga. Dakle, pre ili kasnije srešćeš svoj savršeni fitnes program, ili čak više njih 🙂

2. Ne preteruj

Često se dešava da, poneseni početnom euforijom, vežbači reše da treniraju najviše i najčešće što mogu. Na duže staze, ovo jednostavno nije održivo, i u trenutku prezasićenja dolazi do onoga što želimo da izbegnemo – do odustajanja. Zato je neophodno da svom telu pružiš neophodan odmor i dane u kojima nećeš trenirati.

3. Potpuno je okej da ponekad preskočiš trening

Postavi ciljeve u vezi sa brojem treninga koje nedeljno želiš da ostvariš. Ali, nemoj da se previše ljutiš na sebe ako propustiš jedan – to nije ništa strašno. Čak i istraživanja pokazuju da izostanak jednog treninga u nizu neće uticati na tvoj napredak, niti na kreiranje navike treniranja. Samo prihvati činjenicu da je jedan trening propušten i nastavi dalje s treninzima. I to je to 🙂

4. Prihvati da je za stvaranje navike neophodno vreme

Istraživanja javljaju: za stvaranje navike nekome je dotrebno 18 dana, a nekome 254 dana. Priznaćeš da razlika nije mala. I zato, neka te ne obeshrabri ako vidiš da je neko već nakon par nedelja ušao „u fazon“ a ti ne. Svi smo različiti. Ali jedno je sigurno – ako ne budeš trenirao – nećeš ni steći naviku treniranja.

5. Proslavi uspehe

Živimo u užurbanom svetu u kom svoja postignuća neretko uzimamo zdravo za gotovo, umesto da ih proslavljamo. Obeležavanje uspeha važno je za kreiranje navike vežbanja, i zato ne oklevaj – obznani svoje fitnes postignuće na omiljenoj društvenoj mreži, i dopusti celom svetu da slavi sa tobom 🙂

 

Vidimo se na treningu!

Please give us your valuable comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*