Ovo su dani u kojima ima dosta izazova za sve nas. Jedan od najvećih i najvažnijih svakako je ostanak kod kuće i izostanak društvenih interakcija. U takvim trenucima lako se dogodi da iz dosade ili uznemirenosti posegnemo za hranom koju inače izbegavamo, a kada tome dodamo smanjenu fizičku aktivnost, znate već šta se dešava. 🙂 Ukoliko ste među onima koji bi voleli da dane izolaciji provode uz malo zdraviju rutinu, evo nekoliko predloga:

1. Napravite plan kupovine namirnica & satnicu obroka

I pridržavajte ga se. Zadržavanje u marketima ovih dana svakako nije preporučljivo, tako da kupujte samo ono što ste stavili na spisak, a ostale stvari ignorišite. Ukoliko u stanu ne budete imali raznorazne grickalice, slatkiše, sokove i druge zamke, nećete ih ni jesti. Jednostavno, zar ne? 🙂

2. Pijte dovoljno vode

Verovatno je da ćete, usled dosade, misliti da ste gladni češće nego što zapravo i jeste. Zato, svaki put kada kada vas uhvati neizdrž i poželite da odete u druženje sa frižiderom, popijte čašu vode i sačekajte nekoliko minuta. Na taj način ćete lakše osvestiti ako  to što vas je povelo ka frižideru nije glad, već dosada izolacije. O blagodetima konzumiranja vode ne treba ni da vam pričamo 🙂

 

3. Morate da grickate? Grickajte povrće

Ako baš ne možete da odolite grickanju između obroka, spremite sebi zdrave grickalice. Kada kažemo zdrave, ne mislimo na slatkiše i slaniše iz „zdrave hrane“ 🙂 već na grickalice od povrća – napravite štapiće od svežih šargarepa, krastavaca, tikvica i držite ih spremne u frižideru. Sladokuscima preporučujemo ražnjiće s voćem – odaberite sezonsko voće, iseckajte ga na krupnije kockice i ređajte na štapiće za ražnjić. Ukoliko imate decu, uvereni smo da će i ona uživati u ovoj poslastici.

 

4. Vežbajte

Ne samo telu, već i duši i umu, vežbanje u ovim danima može doneti brojne blagodeti. Uz svakodnevno, makar i 15-minutno vežbanje, osećaćete se mirnije, vedrije i ispunjenije. Sreća je što živimo u doba Interneta, pa su onlajn treninzi dostupni u velikom broju. Ako želite da vežbate sa našim trenerima, pratite dnevne treninge na našem Instagram nalogu, a ponedeljkom, sredom i petkom, na našoj Fejsbuk stranici, vežbajte #live jogu sa Markom.

 

5. Ne pravite sebi pritisak

Možda i najvažniji predlog. Ovo nisu trenuci kada treba da budete suviše strogi prema sebi. Imajte na umu da je svaka zdrava odluka prava mala pobeda i da je svaki urađen trening kod kuće velika stvar.  A ako, kad sve ovo prođe, bude suvišnih kilograma – bićemo tu da vam pomognemo da ih se rešite. 🙂

P.S. Jedva čekamo nova druženja!

Vaša

Sportska Akademija Kočović