Aktuelnosti

Postani Kočović instruktor!

Grupni treninzi su tvoja velika ljubav? Želiš da radiš sa ljudima? Voliš da učiš i želiš da budeš deo tima koji se konstantno razvija i raste? Želiš da budeš fitnes instruktor? Ako je tako, imamo sjajne vesti za tebe:

20. i 21. juna, u Zemunu, održaće se veliki konkurs za fitnes instruktore Sportske Akademije Kočović

Detaljnije…

Prijavi se za trening!

Dragi naši, znamo da jedva čekate 18. maj i početak grupnih fitnes treninga. Zbog specifičnosti aktuelne situacije, broj vežbača po treningu je ograničen, pa je neophodno da se unapred prijavite za trening.

Prijave se vrše na našem sajtu. Kako?

Tako što ćete u rasporedu treninga, ispod željenog centra, kliknuti na link za zakazivanje treninga. Nakon toga vas čeka još samo par jednostavnih koraka i to je to 

Vidimo se u sali!

11. maja otvaramo teretane

Dragi naši vežbači,
Verovatno znate da su fitnes centri i teretane dobili dozvolu da, pod određenim uslovima, ponovo počnu sa radom od prethodnog ponedeljka, 27. aprila.Znate i da svaki naš centar raspolaže površinom koja omogućava da  se ispoštuju propisani uslovi. Zašto onda, nijedan naš centar još uvek nije počeo sa radom?

Zato što nam je, više od ponovnog rada važna bezbednost. Bezbednost vas, naših vežbača, kao i bezbednost svih naših zaposlenih. Da ništa ne bude na brzinu i da ne bude po svaku cenu.

Zato ćemo naredne nedelje nastaviti da vršimo detaljnu dezinfekciju svih centara, ali tu je i još nešto – u svakom centru pristupićemo reorganizaciji rasporeda sprava i trenažera,  kako bi svaki vežbač imao dovoljno prostora za bezbedan i udoban trening.

Datum otvaranja je  11. maj.
Tog datuma sa radom počinju naše teretane, kao i personalni treninzi.

Svi vežbači koji imaju uplaćenu članarinu za grupne fitnes programe, mogu svoju članarinu preusmeriti na teretanu. Oni koji to ne žele, mogu sačekati početak grupnih fitnes programa  i tada nastaviti tamo gde su stali, odnosno, odmrznuti svoju članarinu. Ako ste među zaljubljenicima u grupne treninge – ne brinite, radimo na tome da da i oni što pre budu dostupni na način koji će biti potpuno siguran za sve.

Radno vreme centara biće prilagođeno vremenu policijskog časa.

Nekoliko dana pre otvaranja poslaćemo vam uputstva u vezi sa pravilima vežbanja, a naći ćete ih i na našim društvenim mrežama.

Radujemo se ponovnom druženju, vežbanju i susretu sa vama 🙂

Kako da se ne ugojite tokom izolacije?

Ovo su dani u kojima ima dosta izazova za sve nas. Jedan od najvećih i najvažnijih svakako je ostanak kod kuće i izostanak društvenih interakcija. U takvim trenucima lako se dogodi da iz dosade ili uznemirenosti posegnemo za hranom koju inače izbegavamo, a kada tome dodamo smanjenu fizičku aktivnost, znate već šta se dešava. 🙂 Ukoliko ste među onima koji bi voleli da dane izolaciji provode uz malo zdraviju rutinu, evo nekoliko predloga:

1. Napravite plan kupovine namirnica & satnicu obroka

I pridržavajte ga se. Zadržavanje u marketima ovih dana svakako nije preporučljivo, tako da kupujte samo ono što ste stavili na spisak, a ostale stvari ignorišite. Ukoliko u stanu ne budete imali raznorazne grickalice, slatkiše, sokove i druge zamke, nećete ih ni jesti. Jednostavno, zar ne? 🙂

2. Pijte dovoljno vode

Verovatno je da ćete, usled dosade, misliti da ste gladni češće nego što zapravo i jeste. Zato, svaki put kada kada vas uhvati neizdrž i poželite da odete u druženje sa frižiderom, popijte čašu vode i sačekajte nekoliko minuta. Na taj način ćete lakše osvestiti ako  to što vas je povelo ka frižideru nije glad, već dosada izolacije. O blagodetima konzumiranja vode ne treba ni da vam pričamo 🙂

 

3. Morate da grickate? Grickajte povrće

Ako baš ne možete da odolite grickanju između obroka, spremite sebi zdrave grickalice. Kada kažemo zdrave, ne mislimo na slatkiše i slaniše iz „zdrave hrane“ 🙂 već na grickalice od povrća – napravite štapiće od svežih šargarepa, krastavaca, tikvica i držite ih spremne u frižideru. Sladokuscima preporučujemo ražnjiće s voćem – odaberite sezonsko voće, iseckajte ga na krupnije kockice i ređajte na štapiće za ražnjić. Ukoliko imate decu, uvereni smo da će i ona uživati u ovoj poslastici.

 

4. Vežbajte

Ne samo telu, već i duši i umu, vežbanje u ovim danima može doneti brojne blagodeti. Uz svakodnevno, makar i 15-minutno vežbanje, osećaćete se mirnije, vedrije i ispunjenije. Sreća je što živimo u doba Interneta, pa su onlajn treninzi dostupni u velikom broju. Ako želite da vežbate sa našim trenerima, pratite dnevne treninge na našem Instagram nalogu, a ponedeljkom, sredom i petkom, na našoj Fejsbuk stranici, vežbajte #live jogu sa Markom.

 

5. Ne pravite sebi pritisak

Možda i najvažniji predlog. Ovo nisu trenuci kada treba da budete suviše strogi prema sebi. Imajte na umu da je svaka zdrava odluka prava mala pobeda i da je svaki urađen trening kod kuće velika stvar.  A ako, kad sve ovo prođe, bude suvišnih kilograma – bićemo tu da vam pomognemo da ih se rešite. 🙂

P.S. Jedva čekamo nova druženja!

Vaša

Sportska Akademija Kočović